onsdag den 17. april 2013

Knorr sovs


Knorr sovs

Hverdagene kan være hektiske og så er det bare ikke nemt altid at få det til at passe ind med lækker hverdags mad.
Jeg synes at Knorr sovs er en stor hjælp til de travle dage. Jeg vil nedenfor beskrive til hvilke retter jeg bruger de forskellige Knorr sovser.

Knorr persille sovs bruger jeg sammen med fiskefrikadeller og kogte nye kartofler med skræl. Servere grønsagsstænger til.

Knorr grøn peber sovs bruger jeg sammen med frisk pasta og kyllingbryst. Laver bare en almindelig salat til eller råkostsalat. For at gøre sovsen lidt mere lækker skære jeg en frisk rød peber i stykker og kommer det i.

Knorr bearnaise sovs bruger jeg sammen med ovnkartofler og fx en hakkebøf og dampet bønner.

Knorr brun sovs bruger jeg mest når jeg tager rester op fra fryseren. Har jeg lavet frikadeller, laver jeg ofte dobbelt portion, men gemmer ikke sovsen, og så er det nemt med den velsmagende sovs.

Knorr Hollandaise sovs er god til risretter. Da denne sovs ikke er så kraftig i smagen, er det super sammen med kylling/kalkun.

Jeg tilsætter aldrig fedtstoffer alligevel det står på pakken, og så bruger jeg skummet mælk - og det smager altså næsten 100% ens.
Det gode ved Knorr sovs er også, at min mand kan lave sovs! Han er god ven med mikrobølgeovnen, så med mikro kanden fra Tupperware laver han sovs på 7 min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...